środa, 28 września 2011

Perefct coat part 2

Czy jesteście już szczęśliwymi posiadaczami jesiennych płaszczy, w które jakże miło będzie się otulić  przy chłodzie i niepogodzie? :) ...brrr aż wyobraziłam sobie ten moment. 
Ja cały czas jestem na etapie poszukiwań, choć  coraz bardziej przyspieszonych, do czego nawołują zimne ranki i wieczory. 
Zastanawiam się na co postawić, czy na:
a) niezawodna klasykę
b) kolor, pięknie rozświetlajacy jesienne dni
c) męski szyk, który ostatnio bardzo przypadł mi do gustu 
                                .....??? 

Przeszukując sieciówki i popularne sklepy internetowe, natrafiłam sie na kilku faworytów. Szarości w męskich krojach, dostojny burgund, zieleń, pytajaca kiedy wiosna, kratka, czy azteckie printy? Cięzki wybór. Zresztą sami oceńcie... 

A wam co najbardziej przypadło do gustu?

a) klasyka
 
MANGO

H&M

ASOS

TOPSHOP



 b) kolor

ASOS

ASOS

ASOS

ASOS


 c) po męsku

ZARA

ASOS

H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz