piątek, 3 czerwca 2011

Hallo Yellow!

Co człowiek myśli, gdy dnie przychodzi mu spędzać  w pozycji leżącej? ...tylko jedno- WSTAC!!!  Jako iż Internet sprawdza się w każdej pozycji i w tym wypadku jest niezastąpionym źródłem rozrywki. Czas jest teraz moim sprzymierzeńcem, aby rozbudować nieco zaniedbanego bloga!!! A więc zaczynamy...

...mimo iż projektanci nastawieni są na sezon jesienno- zimowy, mi tylko lato w głowie, a czy jest kolor, który bardziej się z nim kojarzy, niż żółty? 
- rzepak, słoneczniki, melony i przede wszystkim słońce!!!

Tak, jak szaleję za miksem kolorów i jestem zdecydowanym zwolennikiem łączenia wszelakich ostrych barw, tak żółty podoba mi się w wydaniu solowym, bez zbędnych dodatków. 
Już nie mogę doczekać się, kiedy będę mogła pokazać wam moją najnowszą słoneczną zdobycz, a póki co szczypta inspiracji:)  

Marc by Marc Jacobs i MaxMara

Cheap Mondey

Nasty Gal

Nasty Gal

Cheap Mondey

TopShop

TopShop
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz